Informujemy, że rozpoczynamy kolejny etap podpisywania umów z Mieszkańcami zakwalifikowanymi z listy podstawowej do otrzymania dofinansowania na instalacje:
- kolektorów słonecznych,
- pomp ciepła do c.w.u.,
- kotłów na biomasę.
Przypominamy, że:
- Zaliczka wynosi 1 000 zł na każdą wnioskowaną instalację. Płatna do 7 dni przelewem po podpisaniu umowy.
- W tytule przelewu należy podać numer umowy oraz imię i nazwisko osoby podpisującej umowę.
- Warunkiem podpisania umowy jest uregulowanie płatności dotyczących podatków, opłat za odpady komunalne, wodę i ścieki.
- Budynek musi być zamieszkany i mieć uregulowany stan prawny.
- Do podpisania umowy potrzebne będą informację dotyczące:
- Rodzaju i ilości zużywanego rocznie paliwa służącego do podgrzewania wody użytkowej (do umowy dotyczącej kolektorów słonecznych)
- Powierzchni/kubatury domu, mocy istniejącego kotła (kW), rodzaju i ilości zużywanego rocznie paliwa służącego do ogrzewania domu (do umowy dotyczącej pieca na biomasę)
- Pełnomocnictwo w przypadku niestawienia się wszystkich współwłaścicieli budynku (wzór do pobrania na stronie).
Zapraszamy mieszkańców do niezwłocznego podpisywania umów od poniedziałku do piątku
w godzinach od 7.30 do 15.30, a we wtorki od 8.00 do 16.00.