Masz sprawę do załatwienia lub chcesz zasięgnąć informacji?
Zapraszamy do Urzędu Gminy i Miasta, Rynek 40 w Rudniku nad Sanem, w godzinach:
- poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30–15.30
- wtorek: 8.00–16.00.
Możesz się z nami skontaktować telefonicznie lub mailowo:
tel. 15 87 61 002
tel. 15 87 62 555
e-mail: info@rudnik.pl
Numery wewnętrzne do pracowników:
- Stanowisko pracy ds. budownictwa i gospodarki przestrzennej – – wewn. 45
- Stanowisko pracy ds. inwestycji – Katarzyna Próchno – wewn. 47
- Stanowisko pracy ds. zasobów mienia komunalnego – Anna Zaguła – wewn. 40
- Stanowisko pracy ds. gospodarki terenami i mieniem – Mateusz Drzymała – wewn. 40
- Pomoc administracyjna, ds. budowy, przebudowy i utrzymania dróg – Maria Sagan i Karolina Ruchaj – wewn. 46
- Stanowisko pracy ds. odpadów komunalnych – Anna Matejko-Małek – wewn. 36
- Stanowisko pracy ds. gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i ochrony środowiska – Małgorzata Bednarska – wewn. 38
- Stanowisko pracy ds. obrony cywilnej, wojskowych i OSP – Stanisław Koszałka – wewn. 35
- Stanowisko pracy ds. dowodów osobistych – Marek Fusiarz – wewn. 43
- Stanowisko pracy ds. rozwoju gospodarczego i rolnictwa – Monika Cagara – wewn. 44
- Stanowisko pracy ds. obywatelskich – Przemysław Zygmunt – wewn. 42
- Stanowisko pracy ds. obsługi Rady i jej organów – Sebastian Stój – wewn. 30
- Stanowisko pracy ds. kancelaryjnych – Agata Piotrowska – wewn. 20, 21, 22
- Pomoc Administracyjna – sekretariat – Paulina Gołębiowska – wewn. 20, 21, 22
- Stanowisko pracy ds. kadr i organizacji – Barbara Wachałowicz – wewn. 50
- Stanowiska pracy ds. księgowości budżetowej – Magdalena Szwedo, Ewa Okoń, Aneta Wójcik, Ewelina Nowak-Bartosik – wewn. 28
- Stanowiska pracy ds. zobowiązań podatkowych – Aneta Dziechciarz, Ewelina Burdzy – wewn. 27
- Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych, funduszy i środków pomocowych – Izabela Jaworska – wewn. 31
- Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych, funduszy i środków pomocowych – Monika Stępak – wewn. 33
- Informatyk – Adam Olko – wewn. 34
- Radca prawny – Michał Wyka – wewn. 39
- Stanowisko pracy ds. stypendiów szkolnych i dodatków mieszkaniowych – Katarzyna Bielak wewn. 32
Formularze
Zgłoszenie-zamiaru-usunięcia-drzew-przez-właściciela-nieruchomości-osobę-fizyczną.pdf
Wniosek-o-wpis-do-ewidencji-działalności-gospodarczej-CEIDG-1.pdf
Wniosek-na-sprzedaż-napojów-alkoholowych-.pdf
Oświadczenie-o-wartości-sprzedaży-napojów-alkoholowych-za-rok-ubiegły.pdf
wniosek_o_ustalenie_lokalizacji_inwestycji_celu_publicznego_albo_warunkow_zabudowy.pdf
Wniosek-o-wydanie-decyzji-o-środowiskowych-uwarunkowaniach.pdf
Wniosek-o-przeniesienie-decyzji-o-warunkach-zabudowy.pdf
Wniosek-o-wydanie-zaświadczenia-o-przeznaczeniu-działki.pdf
Wniosek-o-wypis-i-wyrys-ze-studium-uwarunkowań-.pdf
Wniosek-o-udostępnienie-informacji-o-środowisku.pdf
Wniosek-o-określenie-zakresu-raportu-oddziaływania-na-środowisko-.pdf
Wniosek-o-zaświadczenie-do-zalesienia-działki.pdf
Wniosek-o-nadanie-numeru-porzadkowego.pdf
wniosek-o-zgode-na-przebudowe-zjazdu.pdf
Wnioski-na-zajecie-pasa-drogowego-drog-wewnetrznych.pdf
wnioski-zajecie-pasa-drogowego.pdf
Stypendium_szkolne_oswiadczenie.doc
wniosek_o_przyznanie_stypendium_szkolnego-2023-2024.doc
Wymagane-dokumenty-do-wniosku-o-przyznanie-stypendium-szkolnego-2023-2024.docx