Twoja Gmina, Twój Urząd

Podpisano umowę na modernizację oświetlenia ulicznego

6 grudnia 2024 r., w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem została podpisana umowa na realizację zadania: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.

Umowę przy kontrasygnacie Skarbnik Gminy Grażyny Reichert podpisali burmistrz Tadeusz Handziak, oraz Wykonawca zadania – właściciel firmy „Mixel” Tomasz Kowalski ze Stalowej Woli.

Przy podpisaniu umowy obecni byli także: Przedstawiciel Inspektora Nadzoru Grzegorz Lubas oraz Zastępca burmistrza Dariusz Świta.

Inwestycja ta obejmie wymianę 1015 sztuk opraw starych, energochłonnych opraw na nowe oświetlenie LED i przyczyni się do zmniejszenia zużycia energii elektrycznej, co korzystnie wpłynie zarówno na środowisko, jak i budżet gminy.

Realizacja tego zadania jest kolejnym krokiem w stronę rozwoju naszej gminy oraz podnoszenia jakości życia mieszkańców.